Adventist university of the philippines Puting kahoy > Province of cavite > Calabarzon > Filipines

Hi ha un parell de coses que no es pot oblidar o deixar per a més endavant arribar a Filipines per fer un intercanvi en Adventist University of the Philippines, en Puting kahoy. El primer és omplir el formulari d'inscripció universitària. A continuació, vostè ha de buscar allotjament a prop o en un punt ben comunicat amb el transport públic, o fins i tot en la residència de la seva nova universitat. També es recomana tenir assegurança de salut internacional.

Vostè treballa o estudia en Adventist University of the Philippines? Si veu algun error en la informació que es publica en aquest arxiu, si us plau, contacteu amb nosaltres fent clic a la pestanya 'Contacte' perquè puguem corregir-ho. Col·laborar amb Universitiesintheworld per arribar a més estudiants que estan interessats a estudiar en el seu centre.

Igual que Adventist University of the Philippines, vol que la seva universitat en Puting kahoy que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

¿Ja ha decidit Adventist University of the Philippines per iniciar els seus estudis universitaris? Introdueixi el seu lloc web (et proporcionem l'enllaç en el seu arxiu) per accedir a l'aplicació informàtica que li permetrà iniciar aquests procediments i accedeix a tota la informació que necessita abans d'iniciar el seu pre-inscripció.

Filipines
Calabarzon
Province of cavite
Puting kahoy