Agricultural university of georgia Athens > Clarke county > Georgia > EUA

Aquesta és la pàgina d'informació de Agricultural University of Georgia. Si treballar o estudiar en aquest centre i s'ha visualitzat alguna informació incorrecta, si us plau, contacteu amb nosaltres i ho corregirem. Si desitja que la seva universitat de destacar entre els altres, afegir un comentari avall en aquesta pàgina perquè els estudiants interessats en aquest centre poden llegir la seva avaluació.

El Agricultural University of Georgia és una de les universitats de Athens que tenen el seu registre a la nostra base de dades, i gràcies a això, aquesta institució té més estudiants matriculats al seu centre. Gairebé totes les universitats de EUA són presents en aquest directori, i si també vol la seva a aparèixer, només ha d'afegir a la pestanya 'Publica informació'.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Agricultural University of Georgia per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Agricultural University of Georgia? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Athens? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en EUA. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

EUA
Georgia
Clarke county
Athens