Addis ababa science & technology university Addis abeba > Ādīs ābeba (Província) > Ādīs Ābeba > Etiòpia

Seguir l'exemple de Addis Ababa Science & Technology University i registrar la seva institució en aquest centre. Detalls com aquests fan tota la diferència. Avui en dia les millors universitats tenen una gran presència en l'Internet, i els directoris d'Universitats com Universitiesintheworld són un gran impuls per augmentar el nombre d'estudiants, ja que fa que sigui més fàcil per a ells trobar tant la ubicació i dades de contacte dels centres i les opinions dels antics estudiants o professors.

Els estudiants actuals de Addis Ababa Science & Technology University recomanen aquesta universitat els estudiants que volen iniciar la seva carrera universitària en Addis abeba. Si vol unir-se a ells, aquí tens tota la informació de contacte i la ubicació del centre. Fent els seus estudis en una universitat de qualitat pot fer tota la diferència, tant en la seva vida acadèmica i laboral en el futur. En contacte amb ells, visitar les seves instal·lacions i començar els seus estudis amb la seguretat d'haver triat un centre d'excel • lent qualitat.

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a Addis Ababa Science & Technology University en Etiòpia, a la ciutat de Addis abeba. No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Si vostè està vinculat a Addis Ababa Science & Technology University, ja que estudien o treballen en aquesta universitat, si us plau, comproveu les dades entrades sobre aquest centre en els camps avall en aquesta pàgina. Hi ha un camp que falta o incorrecta? Si és així, si us plau, poseu-vos en contacte amb Universitiesintheworld perquè es corregeixi immediatament.

Etiòpia
Ādīs Ābeba
Ādīs ābeba (Província)
Addis abeba