Universitat internacional de catalunya Barcelona (Ciutat) > Barcelona > Cataluña > Espanya

¿Se sent com viure en Barcelona (Ciutat), Espanya? Si vols estudiar en Universitat Internacional de Catalunya i compartir la seva manera personal de la vida de prop amb la seva gent, de manera que l'intercanvi és una meravellosa oportunitat per millorar les seves habilitats i la seva autoestima, aprendre un altre idioma i viure experiències increïbles. Sens dubte, que es reuniran moltes històries per explicar per a la resta de la seva vida.

Té alguna vinculació amb Universitat Internacional de Catalunya, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

Si vostè és part d'una altra universitat en Espanya i com Universitat Internacional de Catalunya que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Barcelona (Ciutat) o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

A continuació té tota la informació de contacte de Universitat Internacional de Catalunya i al mapa es pot visualitzar la seva ubicació exacta. Inscriure en aquest centre si vols estudiar en un entorn altament qualifiedinstitution d'excel·lent reputació, on la qualitat de l'ensenyament i les necessitats de formació dels estudiants són essencials per fer front a les necessitats del mercat.

Espanya
Cataluña
Barcelona (Ciutat)
Universitat Internacional de Catalunya