American university of sharjah Sharjah > Ash shāriqah (Província) > Ash Shāriqah > Emirats Àrabs Units

¿Es va a fer un intercanvi universitari en American University of Sharjah? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Sharjah? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Emirats Àrabs Units. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Aquesta és la pàgina d'informació de American University of Sharjah. Si treballar o estudiar en aquest centre i s'ha visualitzat alguna informació incorrecta, si us plau, contacteu amb nosaltres i ho corregirem. Si desitja que la seva universitat de destacar entre els altres, afegir un comentari avall en aquesta pàgina perquè els estudiants interessats en aquest centre poden llegir la seva avaluació.

Igual que American University of Sharjah, vol que la seva universitat en Sharjah que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de American University of Sharjah per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Emirats Àrabs Units
Ash Shāriqah
Ash shāriqah (Província)
Sharjah