American university in dubai Dubái (Ciutat) > Dubai (Província) > Dubai > Emirats Àrabs Units

Si treballa per American University in Dubai i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

Què pot fer una universitat en Emirats Àrabs Units omplir les seves classes sense dificultat i altres han de ser tots els anys corrent perquè no tenen prou estudiants? És molt simple: a part de ser pública o privada, que és, òbviament, va fer una gran diferència, és molt important que els estudiants potencials troben sense dificultat tota la informació que necessiten sobre els diferents centres d'educació superior. Si voleu afegir una institució de Dubái (Ciutat) que no apareix en Universitiesintheworld, però, fer com American University in Dubai i publicar la seva informació, que serà revisat i ha afegit per nosaltres més tard.

Entra al web de American University in Dubai, que apareix a la targeta de sota, si vol dur a terme els processos de pre-registre i registre en aquest centre. Aquests procediments es realitzen en línia i per a ells és important que vostè té tota la seva documentació a la mà, així com les dades del seu compte bancari.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en American University in Dubai? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Dubái (Ciutat)? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Emirats Àrabs Units. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Emirats Àrabs Units
Dubai
Dubai (Província)
Dubái (Ciutat)