Ajman university of science & technology Ajman (Ciutat) > Ajman (Província) > Ajman > Emirats Àrabs Units

Si vostè és part d'una altra universitat en Emirats Àrabs Units i com Ajman University of Science & Technology que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials Ajman (Ciutat) o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

Aquí tens tota la informació sobre la Ajman University of Science & Technology. Si se li dóna prioritat a l'estudi en un centre de qualitat i renom, es tracta de la seva institució per iniciar els seus estudis superiors. Si ja ha començat els seus estudis en aquest centre, ens deixa un comentari al respecte. La seva opinió i altres usuaris Universitiesintheworld ajudarà a guiar els futurs estudiants cap al començament de la seva vida universitària.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Ajman University of Science & Technology? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Ajman (Ciutat)? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Emirats Àrabs Units. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Ajman University of Science & Technology per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

Emirats Àrabs Units
Ajman
Ajman (Província)
Ajman (Ciutat)