American university in cairo El cairo > Al qāhirah (Província) > Al Qāhirah > Egipte

Si vostè està pensant en iniciar els seus estudis en American University in Cairo, estem feliç de poder dir que la decisió que està a punt de fer és gran. I ho sabem perquè Universitiesintheworld que purifica els resultats que es mostren, que és només una part de la nostra pàgina web rellevants universitats que compleixen els criteris essencials de qualitat.

Hi ha pocs programes d'intercanvi a Egipte, que inclouen els costos d'aliments i altres despeses personals. Esbrinar si vostè va a fer un intercanvi de American University in Cairo pel que fa a aquests punts. Si vostè no inclou aquestes despeses en el preu del seu intercanvi, s'ha de tenir en compte la quantitat de diners que té i com tractar-lo, ja que la despesa dels diners ràpid en El cairo, no pot costar cap esforç!.

Si vostè pertany a l'equip de American University in Cairo, ja que estudiar o treballar-hi, si us plau comprovi les dades d'aquest centre en aquesta pàgina. Si alguna informació s'omet per error o hi ha dades obsolets o errònies, en contacte amb nosaltres i especificar el camp en el qual apareix l'error. Si ens dóna la informació correcta, la qual corregirem immediatament.

Si vostè és part d'una altra universitat en Egipte i com American University in Cairo que desitja tenir una pàgina en aquest lloc web que ofereix tota la informació d'interès per als estudiants potencials El cairo o que es mourà allà per estudiar, no deixi de la publicació de la informació del seu centre. Anar a la pestanya 'Publica informació' i registrar la seva institució.

Egipte
Al Qāhirah
Al qāhirah (Província)
El cairo