Akhbar el yom academy Madīnat sittah uktūbar > Al jīzah (Província) > Al Jīzah > Egipte

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Akhbar El Yom Academy? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Madīnat sittah uktūbar? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Egipte. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Akhbar El Yom Academy per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

Encara no està la seva universitat que apareix en els nostres registres universitaris en Egipte? Vols afegir que? Publicar la seva informació, així com ho va fer Akhbar El Yom Academy i aprofitar el fet que el seu lloc aparegui en un lloc web de referència. És probable que després d'afegir que, al seu institució acull a desenes d'estudiants de Universitiesintheworld que viuen en Madīnat sittah uktūbar o que es traslladarà allà per començar els seus estudis.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de Akhbar El Yom Academy per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Egipte
Al Jīzah
Al jīzah (Província)
Madīnat sittah uktūbar