Academy of the ministry of internal affairs of the republic of belarus Minsk > Altres ciutats en minskaya voblasts ' > Minskaya Voblastsʼ > Bielorússia

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Academy of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Belarus? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Minsk? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Bielorússia. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Academy of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Belarus per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

Gràcies al fet que Academy of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Belarus té una pàgina d'informació a la base de dades, els estudiants potencials poden confiar en la seva qualitat i rapidesa que la seva informació de contacte. Si la seva escola és Minsk i encara no apareix en els nostres registres universitaris en Bielorússia, envieu-nos la seva sol·licitud de registre, completant la informació de la seva institució tan completament com sigui possible i anem a procedir a la descàrrega tan aviat com sigui possible.

Vostè està visitant el full informatiu de la Academy of the Ministry of Internal Affairs of the Republic of Belarus. Si vostè està interessat a estudiar en aquesta universitat, us recomanem de decidir per ell. En els registres de Universitiesintheworld només apareixen les universitats pertinents de qualitat a nivell mundial i per això estem segurs que la decisió que està a punt de fer és gran. Segurament vostè estarà encantat! I estarem encantats d'haver ajudat en aquesta elecció molt significatiu..

Bielorússia
Minskaya Voblastsʼ
Altres ciutats en minskaya voblasts '