American university of barbados Oistins > Christ church (Província) > Christ Church > Barbados

És hora de viure una experiència diferent i dir adéu als seus pares i la seva casa per un temps. Fer un intercanvi en American University of Barbados pot ser un gran impuls per a la seva fulla de matí i per al seu propi creixement personal. Barbados està a l'espera que s'uneixin altres col·legues a Oistins i es pot gaudir d'aquesta inoblidable experiència.

Si treballa per American University of Barbados i vostè és responsable d'editar la informació que apareix a la xarxa sobre aquest centre, si us plau, mireu el seu arxiu aquí Universitiesintheworld i ens faci saber si vostè troba algun error important o omissió, 'Contacte pestanya '.

Si així és com American University of Barbados vol que el seu centre que aparegui en els nostres registres, registre de les seves dades. El fet que la seva institució s'ha registrat en un lloc web de referència pot resultar en més d'estudiants matriculats desenes. Si no desitja que la seva universitat a Oistins, Barbados queden enrere, introdueixi ara tota la informació sobre ell.

En aquest mateix moment es pot visitar la pàgina web de American University of Barbados per verificar tots els passos que ha de prendre per fer la seva pre-registre i registre. En qualsevol moment i des de qualsevol ordinador que estigui connectat a la xarxa, pot iniciar aquests procediments. Perquè no es perdi requereix cap dada important, ha de tenir tots els seus documents personals i dades bancàries a la mà abans d'iniciar el procediment.

Barbados
Christ Church
Christ church (Província)
Oistins