Armenian state university of economics Ereván (Ciutat) > Ereván (Província) > Ereván > Armènia

Dóna't l'oportunitat de superar les seves pors. Obrir-se al món i aprofitar l'oportunitat de ser independent, prendre riscos, fer-se càrrec de si mateix i aprendre sobre altres cultures. Vine a Armenian State University of Economics en Armènia, a la ciutat de Ereván (Ciutat). No us oblideu de esbrinar per endavant el que cal fer amb antelació, com els visats, certificats, permisos, etc. procediments.

Coneix bé Armenian State University of Economics? És vostè un ex o actual estudiant d'aquest centre? Si desitja fer una breu avaluació al respecte, si us plau escrigui el seu comentari en aquesta mateixa pàgina a continuació. Pot comentar qualsevol assumpte relacionat amb aquesta institució (les seves instal·lacions, la seva facultat, el perfil de la majoria dels estudiants, etc.). Gràcies per publicar a Universitiesintheworld la seva opinió.

Encara no està la seva universitat que apareix en els nostres registres universitaris en Armènia? Vols afegir que? Publicar la seva informació, així com ho va fer Armenian State University of Economics i aprofitar el fet que el seu lloc aparegui en un lloc web de referència. És probable que després d'afegir que, al seu institució acull a desenes d'estudiants de Universitiesintheworld que viuen en Ereván (Ciutat) o que es traslladarà allà per començar els seus estudis.

Vostè està visitant el full informatiu de la Armenian State University of Economics. Si vostè està interessat a estudiar en aquesta universitat, us recomanem de decidir per ell. En els registres de Universitiesintheworld només apareixen les universitats pertinents de qualitat a nivell mundial i per això estem segurs que la decisió que està a punt de fer és gran. Segurament vostè estarà encantat! I estarem encantats d'haver ajudat en aquesta elecció molt significatiu..

Armènia
Ereván
Ereván (Província)