Al-imam mohamed ibn saud islamic university Riad > Ar riyāḑ > Ar Riyad > Aràbia Saudita

Si vostè està pensant en iniciar els seus estudis en Al-Imam Mohamed Ibn Saud Islamic University, estem feliç de poder dir que la decisió que està a punt de fer és gran. I ho sabem perquè Universitiesintheworld que purifica els resultats que es mostren, que és només una part de la nostra pàgina web rellevants universitats que compleixen els criteris essencials de qualitat.

Fer un intercanvi en Al-Imam Mohamed Ibn Saud Islamic University, que es troba en Aràbia Saudita, a la ciutat de Riad, pot ser una experiència molt gratificant. És una oportunitat per fer nous amics de tot el món, potser treballar mentre que estudiar i tenir una mica de diners per poder sortir amb els amics, o pot perfeccionar o aprendre un nou idioma ....

Universitiesintheworld es poden fer comentaris i opinions dels estudiants antics i actuals de Al-Imam Mohamed Ibn Saud Islamic University per ajudar els nous estudiants a conèixer millor a aquest centre. Si desitja introduir un comentari, posar el seu nom i el seu correu electrònic en els camps respectius sota en aquesta pàgina. Escriu el teu comentari, i una vegada que el posat, el que serà revisada i ha afegit pel nostre equip tan aviat com sigui possible.

Gràcies al fet que Al-Imam Mohamed Ibn Saud Islamic University té una pàgina d'informació a la base de dades, els estudiants potencials poden confiar en la seva qualitat i rapidesa que la seva informació de contacte. Si la seva escola és Riad i encara no apareix en els nostres registres universitaris en Aràbia Saudita, envieu-nos la seva sol·licitud de registre, completant la informació de la seva institució tan completament com sigui possible i anem a procedir a la descàrrega tan aviat com sigui possible.

Aràbia Saudita
Ar Riyad
Ar riyāḑ
Riad