Eberhard-karls-universität tübingen Tubinga > Tubinga distrito > Baden-Württemberg > Alemanya

Té alguna vinculació amb Eberhard-Karls-Universität Tübingen, perquè vostè és un treballador o estudiant d'aquest centre? Comprovar les dades introduïdes sobre aquesta universitat en aquesta pàgina. En cas de trobar algun error, contacteu amb nosaltres i anem a procedir a corregir-ho tan aviat com sigui possible.

Igual que Eberhard-Karls-Universität Tübingen, vol que la seva universitat en Tubinga que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

¿Ja ha decidit Eberhard-Karls-Universität Tübingen per iniciar els seus estudis universitaris? Introdueixi el seu lloc web (et proporcionem l'enllaç en el seu arxiu) per accedir a l'aplicació informàtica que li permetrà iniciar aquests procediments i accedeix a tota la informació que necessita abans d'iniciar el seu pre-inscripció.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Eberhard-Karls-Universität Tübingen? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Tubinga? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Alemanya. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Alemanya
Baden-Württemberg
Tubinga distrito
Tubinga