Albert-ludwigs-universität freiburg Friburgo de brisgovia > Friburgo distrito > Baden-Württemberg > Alemanya

Coneix bé Albert-Ludwigs-Universität Freiburg? És vostè un ex o actual estudiant d'aquest centre? Si desitja fer una breu avaluació al respecte, si us plau escrigui el seu comentari en aquesta mateixa pàgina a continuació. Pot comentar qualsevol assumpte relacionat amb aquesta institució (les seves instal·lacions, la seva facultat, el perfil de la majoria dels estudiants, etc.). Gràcies per publicar a Universitiesintheworld la seva opinió.

Igual que Albert-Ludwigs-Universität Freiburg, vol que la seva universitat en Friburgo de brisgovia que aparegui en Universitiesintheworld? És molt fàcil de registrar el seu centre. Només has d'anar a la part superior dreta d'aquesta pàgina, on es llegeix 'publicar informació' i omplir el formulari amb les dades del seu centre. Posteriorment, el nostre equip registrarà la seva sol·licitud una vegada que ha estat revisat. Gràcies per ser part d'una de les majors xarxes d'universitats de tot el món!.

Aquí tens tota la informació sobre la Albert-Ludwigs-Universität Freiburg. Si se li dóna prioritat a l'estudi en un centre de qualitat i renom, es tracta de la seva institució per iniciar els seus estudis superiors. Si ja ha començat els seus estudis en aquest centre, ens deixa un comentari al respecte. La seva opinió i altres usuaris Universitiesintheworld ajudarà a guiar els futurs estudiants cap al començament de la seva vida universitària.

¿Es va a fer un intercanvi universitari en Albert-Ludwigs-Universität Freiburg? I mentre ho fa, vostè vol treballar com au pair a la casa d'una família en Friburgo de brisgovia? Si és així, us recomanem que s'estableixi un contacte més proper, com per exemple a través d'una trucada de vídeo, amb la família que el rebrà en Alemanya. També és important tenir cura de totes les instruccions dels seus pares perquè la convivència es desenvolupa de la millor manera possible amb la família de l'estranger que li donarà la benvinguda durant la seva estada.

Alemanya
Baden-Württemberg
Friburgo distrito
Friburgo de brisgovia